מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

מצב טיפה במזגן – מה זה וכיצד לפעול?

כמעט כל אחד שם לב פעם שיש בשלט המזגן סימונים של טיפה, רק שאנשים רבים לא יודעים מה משמעותם ובוחרים להתעלם מהם. כדאי להכיר את מצב טיפה במזגן ולא להתעלם ממנו, משום שהוא יכול לחסוך לכם הרבה כסף, באמצעות הטכנולוגיה שהוא מפעיל.

מה עושה מצב טיפה במזגן?

מצב טיפה במזגן משמעותו שמפעילים את המיזוג על בסיס ייבוש/הסרת לחות. מצב טיפה במזגן מוביל לירידת הטמפרטורה בחדר אבל לא על-ידי הוצאת אוויר קר, שהיא הבסיס לפעילות השגרתית של המזגן, אלא על-ידי ייבוש הלחות בחדר. החלקים הפנימיים והמאווררים במזגן עדיין עובדים, אך יוציאו אוויר יבש ולא קר. במצב קירור, המזגן פולט אוויר עד להגעה לטמפרטורה מסוימת ואז נכנס למצב השהייה. מצב טיפה במזגן, שומר על קור יחסי למידות הטמפרטורה והלחות בחדר.

היתרונות של מצב טיפה במזגן

מצב טיפה במזגן מגלם בתוכו כמה יתרונות מובהקים:
– רמות הלחות בחדר יורדות וכך נוצרת תחושת קור נעימה
– הטמפרטורות נותרות נחות
– חיסכון משמעותי מאוד באנרגיה, שבא לידי ביטוי בחשבון חשמל נמוך יותר
חשוב לזכור כי ישראל היא מדינה חמה ולחמה, עם צריכת מיזוג גבוהה ותעריפי חשמל גבוהים גם הם. לכן, כל אפשרות לחסוך בהוצאות החשמל ולייבש את הלחות בחדר, היא יתרון משמעותי.

איך מפעילים מצב טיפה במזגן?

ההפעלה של מצב טיפה במזגן היא קלה ופשוטה. ברוב מערכות המיזוג המודרניות, לחיצה על כפתור MODE בשלט המזגן ולאחר מכן על סימן הטיפה, יביא להפעלת מצב טיפה במזגן. אם המיזוג שלכם ישן ואינו כולל אפשרות זו, מומלץ לשקול להחליף מזגן וליהנות מהתכונות של מצב טיפה במזגן ומאיכות מיזוג טובה יותר באופן כללי.

המיתוס לגבי מצב טיפה במזגן

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר לגבי מצב טיפה במזגן, הוא שמצב זה מונע התפתחות פטריות ועובש. למעשה, אין קשר בין ירידת רמות הלחות בחדר לבין התפתחות מצבים מזיקים אלו ויש להמשיך להקפיד על תחזוקה של המזגן, גם אם שמתם מצב טיפה במזגן. התחזוקה כוללת בין השאר ניקוי הפילטרים והמזגן על בסיס חודשי, למניעת הצטברות לכלוך, עובש ופטריות, המזיקים לבריאות. כמו כן, כדאי להתקין פילטרים איכותיים המונעים מנבגים ואבק להתיישב בבסיס המזגן ופעם בשלושה חודשים לחטא את המזגן והפילטרים. אם נתקלתם בכתם טחב או עובש, נקו אותו מיד עם חומר חיטוי ייעודי. אל תזניחו גם נזילות מהמזגן. אלו מחדירות מים ולחות לחלל ומשם הדרך להתפתחות עובש היא קצרה.

מצב טיפה במזגן מייבש אותי – מה אפשר לעשות?

אם אתם מרגישים תחושת יובש קיצוני ולא נעים אחרי שהפעלתם מצב טיפה במזגן, החליטו שאתם מפעילים מצב זה למקסימום 15 דקות בכל פעם. לאחר מכן, אפשר להעביר את המזגן בחזרה למצב קירור.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן