מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

כמה עולה לבנות חדר קירור

מטבחים תעשייתיים, מסעדות, חברות קייטרינג, מפעלי מזון תעשייתי, חדרי אוכל במוסדות ובמלונות ורבים אחרים בתעשיית המזון זקוקים לחדרי קירור על מנת להבטיח שמירה על איכות המזון ותנאי תברואה נדרשים, כמו גם זמינות ונגישות לכמויות גדולות של מוצרי מזון.

חדרי הקירור אינם מוצר אחיד, כי אם חללים הנבנים בהתאמה אישית תוך לקיחת שיקולים של גודל, תנאי אחסון, טמפרטורה רצויה וטווח שליטה, אמצעי בטיחות, מנגנון סגירה ואחרים. כל אלו משפיעים על עלות בניית חדרי קירור, ועל כן אם תמצאו ברשת פערים בין ספקים המציעים בניה של חדר קירור במאות שקלים בודדים לעומת אחרים באלפי שקלים, ניתן להניח כי ההבדל הוא בפרמטרים הללו.

בנייה של חדר קירור קטן, מלוחות מבודדים בעלי שכבות פולימריים ברמות עובי ובידוד תרמי כאלו או אחרות תעמוד על טווח מחירים 000-111, כאשר ככל שעובי הקירות ואיכות הבידוד תעלה המחיר ינוע לעבר החלק הגבוה בסקאלה. מחיר זה מתייחס לבניית החדר בלבד ללא הקמה של דלת לחדר הקירור לרבות תשתית ומשקוף, לא יכלול לוחות חשמל ייחודיים הנדרשים לתפעול השוטף של החדר ולא יכלו פיצ'רים נוספים דוגמת מנגנוני בטיחות, פעמון פנימי, שליטה בטמפרטורה מרחוק, מנגנון זיהוי תקלות ואפשרויות נוספות.

כמו כן קיים הבדל בין עלות בניית חדרי קירור לעלות בניית חדרי הקפאה, בשל השוני הנדרש בטכנולוגיה לייצור הטמפרטורה המתאימה וספקי הכוח המשתנים.

על מנת לנסות ולהעריך את עלות בניית חדרי קירור יש לתכנן את גודל החדר הנדרש, להחליט על אבזור נדרש (מידוף, פתרונות אחסון), תצורת איטום פנימית לקירות החדר ולרצפה – ולהעמיד את הדרישות אל מול הסקאלה שהוצגה. לזה מתחייב להוסיף את עלותה של דלת לחדר הקירור אשר מחירה מתחיל בכ-2500 ₪ ועולה, לוח חשמלי לשליטה ובקרה שעלותו תעמוד על כ- 2000 ₪ ולהקצות כ-10% נוספים מהמחיר שהתקבל להתקנת פיצ'רים ותוספות נחוצות.

חשוב לערוך סקר מחירים בלתי תלוי, שאינו מנותק מאיכות המוצר המוצע, כמו גם האחריות והשירות הניתנים על ידי הספק וטווח הזמן לו היא מוצעת- פרמטר שעשוי להשפיע רבות על המחיר.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן