מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

מזגנים מומלצים לבית

רכישת מזגן היא התחייבות יקרה וארוכת טווח שיש לה השלכות גדולות על חשבון החשמל ועל רמות הנוחות .ישראל היא מדינה חמה ולחה, מיזוג אוויר הוא צורך בסיסי בבית. ישנם סוגים שונים של יחידות ומערכות מיזוג אוויר ביתיות , כאשר יש שוני ברמת היעילות והיכולת לספק נוחות.

המזגנים הטובים ביותר יקררו במהירות ובאופן שווה. בעוד אחרים צורכים יותר אנרגיה ולא מקררים באופן אחיד. גודל החדר הוא חשוב, אבל זה לא הגורם החשוב היחיד, גם לבידוד, למיקום ולכיוון יש השפעה משמעותית. בחירת הגודל הנכון היא חיונית כדי למקסם את הביצועים ולמזער עלויות שוטפות.

עבור רוב הבתים, מזגן עם מערכת מפוצלת יהיה האפשרות הטובה ביותר. למזגן מפוצל יש שני חלקים: יחידה פנימית ויחידה חיצונית, המחוברות בצינורות המכילים גז קירור. החסרון הוא שהוא ממוקם בחדר אחד בלבד ולא תמיד יקרר או יחמם בית גדול ולא יגיע ליתר החדרים .

רב פיצול, דומה למערכת מפוצלת, אך עם יחידה חיצונית אחת המחוברת לשתי יחידות פנימיות או יותר. כדי לחמם מספר חדרים קרובים זה לזה .

עוד אפשרות מערכת מיזוג מרכזית. אפשרות זו היא הדרך המקיפה ביותר לקרר את הבית שלך. זה כרוך בהפצת אוויר מקורר דרך תעלות ואספקה לכל החדרים. אם אתם מעוניינים בקירור לכל הבית, זו האפשרות הפופולרית ביותר.

יתרונות השימוש במערכת AC מרכזית, מיזוג מרכזי הוא הדרך היעילה ביותר לשמור על טמפרטורה אחידה של כל הבית. היתרון הוא שזה חסכוני, תקבלו חשבונות אנרגיה נמוכים יותר לצד נוחות טובה יותר בתוך הבית, טמפרטורות קרירות יותר ולחות נמוכה יותר.

החסרון הוא שמערכות מיזוג מרכזיות לבתים דורשות תחזוקה שנתית כדי להישאר במצב תקין לאורך שנים. עלויות התקנה גבוהות יותר, מכיוון שאתם
צריכים תעלות

איזה מזגן מומלץ לסלון?.

אל תתפתו לרכוש מזגן קטן יותר כדי לחסוך כסף, או גדול יותר כדי שהבית שלכם ירגיש כמו מקרר. גודל היחידה עשוי להשפיע על עלות ההתקנה וההחלפה . אם היחידה גדולה מדיי, היא עשויה להפעיל מחזורים קצרים תכופים כדי להשיג את טמפרטורת היעד. ואז החדר מתחמם או קר מדי באופן לא נוח או שהיחידה לא מייבשת את האוויר מספיק ,צריכת החשמל עולה, נגרם יותר בלאי של המערכת.

מזגן קטן מדיי, יעבוד בתפוקה מקסימלית לעתים קרובות יותר, המזגן מייבש את את האוויר יותר מדי, גם אז יש יותר בלאי של המערכת וצריכת החשמל עולה. נדרש לחלל סלון מזגן של 2.5 עד 3 כוח סוס. חפש דגם עם טווח זרימת אוויר רחב ומהירויות מאוורר מרובות מגבוה מאוד – כדי לעזור לחדר להתקרר במהירות, לנמוך מאוד – כך שיהיה פחות רעש .

איזה מזגן מומלץ לחדר שינה?

מיזוג חדר השינה חייב להיות שקט. מזגנים רועשים יפריעו לשנת לילה טובה. כשאתם בוחרים מזגן לחדר השינה, בדקו עם מומחה את דירוג הרעש של המזגן, לכו על מותג עם מספר הגדרות מהירות מאוורר ואם אתם רגישים לרעש בחרו מותג עם מצב שקט פנימי.

תכונה שימושית נוספת שכדאי שתהיה במזגן שתבחרו היא מצב הגדרת המזגן כשאתם ישנים, המאפשר באמצעות מעגל הטיימר כיבוי, פונקציה שמתאימה את הטמפרטורה לרמה נוחה בעת השינה, טמפרטורת החדר שנקבעה מראש תעלה בעדינות במצב קירור. תכונה חסכונית באנרגיה זו מאפשרת לכם לישון בנוחות מבלי להרגיש עליית טמפרטורה פתאומית ,כאשר היחידה נכבית. המזגן יהיה שקט יותר ולא יעבוד קשה.

חשוב למקם נכון את מזגן חדר השינה שלכם, המיקום האידיאלי למזגן חדר שינה הוא על הקיר מאחורי ראש המיטה, המקום בו האוויר אינו זורם ישירות
מעל המיטה. האוויר זורם במקביל למיטה ולא ישירות על המיטה, מספק קירור אחיד.

 

לסיכום

מומלץ להתייעץ עם מומחה למערכת מיזוג אוויר לפני בחירת מערכת מיזוג אוויר, כדי שיותאם לגודל החדר, לצרכים שלכם וכדי למקם את המזגן במקום הנכון בחדר הנבחר .

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן