מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

מחיר התקנת מזגן מרכזי

התקנת מזגן "מיני" מרכזי הינה פעולה מורכבת יותר מכפי שנדמה לכן גם המחיר שלה יהיה בהתאם לזאת. בהיעדר עבודות הגבס ובלי המחיר של המזגן עצמו, המחיר של התקנת מזגן מיני מרכזי יהיה בממוצע – 4,000 ₪, ומשם זה רק עולה. המחיר הסופי שלו יהיה גם תלוי בלא מעט גורמים כגון מספר פתחי המיזוג וסוגי התריסים שמעוניינים לבנות, התקנה של הדמפרים, המיקום של המעבה וכולי. יחד עם זאת, היעילות  של המזגן המיני מרכזי הינה רבה ויעילותו תעזור בטווח הרחוק בחיסכון רב בצריכת החשמל – כך שגם אם אתם רוכשים מזגן שנדמה כי הוא לא המציאה הזולה ביותר, הרי שהוא יחזיר את עלותו במהלך הזמן. להלן
כל מה שצריך לדעת על מחיר התקנת מזגן מיני מרכזי.

קצת על המזגן מיני מרכזי

אז לפני שאומדים על מחירים כדאי להכיר מעט את המזגן המדובר. מדובר במזגן עילי שבנוי משני חלקים – המעבה והיחידה החיצונית, המאייד והיחידה הפנימית שמזרימה את האוויר הנעים לתוך החלל. במזגן מיני מרכזי, המאייד לא מוציא מיזוג רק לחלל אחד, כי אם לכל החללים על ידי צינור שרשורי, כך שבסיוע של מעבה ומאייד אחד ניתן למזג כמה חללים בו זמנית. המחיר של התקנת מזגן מיני מרכזי הינו מורכב מ- 3 שלבים שכל שלב עולה כמה אלפי שקלים –

  1.  בחירת מזגן – לפי הצרכים והתקציב הקיים.
  2.  התקנה – טכנאי המזגנים יתקין את המעבה והמאייד באזורים המיועדים, יפתח את הפתחים של המיזוג, יניח את הצינור השרשורי במקום המיועד ויחבר את הצנרת של הגז.
  3.  הנמכה של התקרה – יש לכסות את הצינור השרשורי על ידי בנייה של תקרת גבס, על מנת שהצינור ימוקם בין התקרה המקורית לבין תקרת הגבס.

 

תהליך התקנה של מזגן מיני מרכזי

השלב הראשון הינו בחירה של המקום בו תותקן היחידה הפנימית – היא זו שתשפיע על היכולת של המזגן לקרר ולחמם את החלל ולפזר את האוויר בחלל בצורה אידיאלית. בחירת המיקום צריכה להיקבע בהתאם לשיקול אסתטי וגם מקצועי. במקרים מסוימים יאלצו לעשות שינויים במבנה ובמערכת החשמל כדי להתקין את המזגן. יש להתקין את היחידה הפנימית כששומרים על מרחק סביר מהיחידה החיצונית עבור התקנת הצינורות בין שתי היחידות.

 

המיקום של הפתחים הינו מהותי גם ליכולת העתידית של המזגן להצליח לקרר את כל החללים. עוד נכון יהיה לבחור את המיקום ולהתקין אופציה לסגירה קלה של הפתחים בזמן שלא מעוניינים בקירור של כל החללים. התקנה מקצועית של מזגן מיני מרכזי תספק מיזוג אוויר לכל החלל בהיעדר חשיפה של התעלות או של יחידת המיזוג הפנימית. כמו כן, גם את השרוולים נהוג להטמין

בתעלות הגבס מה שידרוש לפעמים הנמכה של התקרה. התקנת מזגן מיני מרכזי תהיה הדרך להצליח ליהנות ממזג אוויר נעים במטבח, בשירותים, באמבטיה ובמחסן בלי הצורך בהתקנה של יחידת מיזוג בכל חלל. מזגן מיני מרכזי שטוח יבטיח גם נראות יפה ואסתטית וגם תפוקה של קירור או חימום איכותי.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן