מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

איך לחמם את הבית באופן יעיל ולשלם פחות

כשישראלים חושבים על מיזוג אוויר, מיד עולה אסוציאציה של יום שרבי בו נהנים מהרוח הקרירה היוצאת מהמזגן בחלל סגור. אולם למעשה, אנו מפעילים לא מעט גם את מיזוג האוויר גם בחורף ונהנים מאוויר חם ונעים גם כשבחוץ קר וגשום. אספנו עבורכם מספר טיפים לייעול צריכת המיזוג בחורף, כדי שתוכלו לחמם את הבית כמו שאתם אוהבים ולשלם פחות.

לחמם את הבית ושלם פחות

שימו לב לטמפרטורה

ההמלצה הגורפת היא לחמם את הבית לטמפרטורה של 22-24 מעלות. הפיתוי לעלות את הטמפרטורות הוא גדול, במיוחד בימים קרים מאוד. רוב האנשים גם מורידים דרסטית את הטמפרטורות במזגן בקיץ, למרות שההמלצה הזו נותרת בעינה גם בימים החמים. בכל אופן, טמפרטורה של 22-24 מעלות נחשבת אידיאלית מבחינת צריכת החשמל ומאפשרת לכם ליהנות מהחימום בלי לשלם חשבון חשמל גבוה. מעבר לכך, חימום יתר אינו בריא ועלול לגרום לתחושה לא נעימה.

אל תתנו לאוויר החם "לברוח"

אם אתם שואלים את עצמכם איך לחמם את הבית עם מזגן ולשלם פחות, דעו שאחת התשובות טמונה באיטום של הבית. ככל שתשאירו דלתות, חלונות ותריסים פתוחים, המזגן יתקשה לחמם את החלל, יעבוד קשה יותר וחשבון החשמל יהיה בהתאם. חשוב לוודא שהבית יהיה אטום ובמידת הצורך גם להתקין בידוד תרמי, שיסייע למזגן לממש את פוטנציאל החימום שלו. גם מזגן חדיש, עוצמתי ואיכותי, לא יוכל לחמם את הבית היטב אם יש בו פתחים חשופים. עם זאת, מומלץ להשאיר חריץ קטן לאוורור או להתקין ונטה, שכן חימום ממושך של החלל עם אוויר חם, עלול ליצור תחושת מחנק. אם אתם עדיין סובלים מהיובש, הניחו בחדר קערות קטנות עם מים, שיוסיפו לחות לחלל.

כוונו את תריסי המזגן

ברוב הבתים מותקן מזגן עילי, המשמש לחימום הבית בחורף ולקירור בקיץ. חשוב לזכור שאוויר חם נוטה להתרומם כלפי מעלה ואוויר קר יורד למטה. לכן, בקיץ כוונו את תריסי המזגן כלפי מעלה, אך אל תשכחו בבוא החורף להוריד אותם למטה. כיוון התריסים יגרום לאוויר החם להיפלט למטה ולעלות באיטיות למעלה, כשבדרך החלל מתחמם במהירות. ככל שתחממו את החדר מהר יותר, יהיה לכם יותר נעים ובנוסף, העלויות על צריכת החשמל ירדו.

תחזוקה קבועה של המזגן היא חיונית לחימום הבית

לחלק מהאנשים זה עלול להישמע כמובן מאליו ובכל זאת, חשוב להדגיש את הנושא: תחזוקה וניקוי קבועים של המזגן חיוניים להמשך עבודה תקינה שלו, קרי חימום הבית בצורה יעילה וחסכונית. וודאו כי פתחי האוויר לא חסומים, נקו את הפילטרים בקביעות פעם בחודש וחטאו מדי פעם את המזגן ואת הפילטרים עם חומר ייעודי. בנוסף, שימו לב לכל בעיה קטנה שמתעוררת, החל מנזילות וכלה בהופעת כתמים מוזרים, רעשים שהמזגן מוציא, חוסר עקביות בחימום וכדומה.


אם המזגן לא יעיל, אל תהססו להחליף אותו

אם המזגן מתוחזק, הטמפרטורות מכוונות, התריס נוטה לכיוון מטה ועדיין אתם סובלים מהקור וסובלים מחשבון חשמל גבוה, יתכן וזהו הסימן שלכם להחליף מזגן לחדש. למזגנים חדישים יש כיום דירוג אנרגטי גבוה והם מבוססים על טכנולוגיות המסייעות לשמור על צריכת האנרגיה. בנוסף, העובדה שהם חדישים משפרת את עבודת המזגן וכך אתם מחממים את הבית במהירות. אם אתם

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן