מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

הפעלת מזגן בלילה

מיזוג לילה הפך לתופעה נפוצה, המזגן מלווה אותנו בכל שלב בשנה וכמעט בכל חלק ביום, אם זה במקום העבודה או בבית, לעתים קרובות כאשר אנחנו נמצאים בחוץ, אנחנו מייחלים להגיע למקום עם מזגן ומצפים למשב הרוח הקר או החם, תלוי בעונת השנה, בזמן שאנחנו נכנסים לחלל סגר. השימוש הרב במזגן מעלה שאלות לגבי בריאות הגוף כאשר נעשה שימוש רב כל כך במזגן. כמו כן עולות שאלות לגבי השימוש במיזוג לילה.
מיזוג לילה מקובל בדרך כלל בעונות הקיץ והחורף בהן הלילות קרים או חמים ועל מנת לישון בצורה מיטיבה נעשה שימוש במזגן לאורך כל הלילה.

מומלץ להשאיר מזגן דולק בלילה?

כאשר ישנו שינוי משמעותי בהבדלי הטמפרטורות ביום לעומת הלילה, על מנת למתן את הפער בין הטמפרטורות נעשה לעתים שימוש במזגן גם בלילה. בלילה, טמפרטורת הגוף שלנו משנה גם היא כך שחשוב להתאים את המיזוג בלילה בהתאם. ברוב שלטי המזגנים כיום ישנה אפשרות של מיזוג לילה ולכן מומלץ להשתמש בה כאשר מתכננים להשאיר את המזגן דלוק, אפשרות זו עובדת על עוצמה נמוכה ומתאימה את טמפרטורת החדר לגובה סביר שנותן איזון בין הטמפרטורה מחוץ לבית לבין הטמפרטורה בתוך הבית.

בנוסף לטמפרטורה המאוזנת המזגן במצב מיזוג לילה פועל בצורה שלא מאפשרת משב של המזגן לכיוון אחד אלא מפזרת את האויר החם או הקר בחדר בצורה שווה.

האם הפעלת המזגן בלילה גורמת לצינון?

באשר להפעלת המזגן בשעות היום, לפעמים ישנה אמירה רווחת שהמזגן גורם לצינון, חשוב לדעת שאין לכך הוכחה מדעית. מה שכן, כאשר המזגן ממזג חלל מסוים והאדם שיוצא מחלל זה עובר מקור לחום או מחום לקור בצורה קיצונית, מעברים אלו גורמים לצינון ולכן מומלץ להפעיל את המזגן בטמפרטורה מתאימה לחדר, בין 23-25 מעלות בחדר בשביל לשמור על תחושה נעימה לצד זה שהמעברים לא יהיו חדים מידי.

כשמדובר על מיזוג אויר בלילה, יש לנסות לשמור אף יותר על הלימה בין הטמפרטורה מחוץ לחדר לבין הטמפרטורה בתוכו וזאת בכדי לשמור על איזון שמותאם לשעות הלילה ולטמפרטורת הגוף בלילה.

איך לשמור על מזגן שפועל שעות רבות?

אחד העניינים שעלולים להשפיע על כמות החיידקים המתרכזים במזגן הוא תחזוקת הניקיון של המזגן, יש לנקות את מסנן המזגן כל כמה חודשים בכדי לשמור על אוויר נקי שנפלט מהמזגן. המזגן יכול לעבוד בתנאים אופטימליים רק כשהוא נקי. כאשר המזגן איננו נקי ולא עובר ניקיון כל כמה חודשים, הוא צורך יותר אנרגיה מהרגיל. לכן ניקיון המזגן חשוב גם בכדי לחסוך בחשמל. המזגן פועל בצורה שעליו להגיע לטמפרטורה מסוימת שנקבעה בשלט, אם המסנן סתום, המזגן יעבוד קשה יותר בכדי להפיק את אותה התפוקה שהיה מפיק במצב בו המסנן איננו סתום.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן