מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

איזה מזגן הכי שקט – מילניום קירור

אחד הנתונים החשובים שכדאי לברר בבואנו לקנות מזגן הוא כמה רעש המזגן משמיע כשהוא פועל והאם הוא נחשב למזגן שקט. נתון זה חשוב במיוחד כאשר מדובר על מזגן לחדר שינה בו מתבקש שקט מוחלט בשעות הלילה.

כאשר מדובר על מזגן לסלון או למטבח, אין ספק שנעים יותר לשהות בחלל כאשר המזגן שקט ולא משמיע רעש שיכול להפריע להתנהלות. אך כאשר מדובר על מזגן עבור מקומות ציבוריים כגון מוסדות לימוד, קופות חולים, משרדים ממשלתיים ועוד, אין ספק שהשיקול האם המזגן שקט יהיה פחות רלוונטי משום שמדובר במקומות הומי אדם ומכל מקום הרעש של המזגן יבלע בהמולת האנשים ולכן מוטב שהמזגן ישקיע אנרגיה גבוהה בקירור או חימום מוצלח של החלל הגדול, גם אם מלווה לכך רעש של המזגן.

מזגן שקט

אז איך בודקים האם המזגן שקט?

הדרך הטובה ביותר לבדוק האם המזגןשקט היא ללא ספק להתחיל לתת תשומת לב למזגנים שאנחנו נתקלים בהם מידי יום, אם זה המזגן בעבודה או המזגן הקיים כרגע בבית או אפילו המזגן של השכנים שקפצתם אליהם לביקור קצר. ברגע שנסב את תשומת לבנו למזגנים סביבנו, נשים לב עד כמה אנחנו מרוצים מרמת הרעש שמשמיע המזגן ובכל מקרה כדאי לברר מה סוג המזגן- מהי החברה המייצרת אותו ומה הדגם הספציפי של מזגן זה. בנוסף לבדיקה האישית שלכם, כאשר מדברים עם חברת המזגנים, ישנה רובריקה המתייחסת לדציבלים שמשמיע המזגן, ברובריקה זו ניתן לבדוק לאיזה דציבלים מגיע המזגן כאשר הוא פועל ולהשוות את הרמה הכתובה למזגנים אחרים שאתם מתעניינים בהם.

 

איזה מזגן הכי שקט

 

איזה מזגן הכי שקט?

כיום ישנם סוגים רבים של מזגנים, נתייחס לעוצמת הרעש של כל סוג מזגן.

מזגן חלון– מזגן שאינו מיוצר וקיים רק במבנים ישנים. במזגן זה המנוע מוצמד בדרך כלל לקיר החיצוני של החדר כך שהרעש של המזגן ישמע באופן ברור, נחשב סוג מזגן מרעיש.

מזגן מפוצל– מזגן מפוצל מורכב משתי יחידות מיזוג עם אותו מנוע, המנוע ממוקם במקום מרוחק מחללי המיזוג ולכן נחשב לשקט יותר.

מזגן מרכזי– בדירות החדשות מותקן כיום מיזוג מרכזי המאפשר שהמנוע יורחק מאזור המיזוג, כך שהמזגן שקט יותר.

אינוורטר-נחשב לסוג המזגן השקט ביותר והחסכוני ביתר, ולכן מעט יותר יקר מסוגי המזגנים האחרים.

כאמור עבור כל סוג מזגן יש התייחסות למידת הרעש של המזגן ולכן מומלץ לבדוק כל דגם בנפרד בהתאם למוצר שבו אתם מתעניינים. אם יש לכם חברים או בני משפחה עם סוג מזגן אותו אתם מחפשים, תוכלו לברר אצלם מה רמת הרעש שהמזגן משמיע, אך חשוב לזכור שהרעש שאנחנו שומעים הוא עניין סלקטיבי. לעתים מה שמפריע לי באוזן לא יפריע למישהו אחר, לכן כל כך חשוב שתבדקו את המזגן בעצמכם.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן