שמירה על טריות מרבית

עסקים וארגונים בתחום המזון, ההסעדה, החקלאות ואחרים נדרשים לשמירה על סטנדרטים של טריות ושמירה על איכות המזון, הנתונים לביקורות קפדניות של משרד הבריאות ואף חשופים לתביעות מאיימות במקרה שסטנדרטים אלו לא יישמרו.

על מנת להבטיח שמירה על טריות, איכות ותנאי אחסון נאותים של מוצרי מזון ומוצרים אחרים הנדרשים לכך, מחפשים מובילי המפעלים והארגונים לא אחת אחר חדרי קירור למכירה. חדרי קירור בשונה ממקררים ניידים, הם מוצר נייח לאחר התקנתו. מדובר בחללים מובנים המותאמים באופן אישי לחלל הקיים בשטח הארגון והוקצה למטרה זו, ומספקים תנאי קירור ו/או הקפאה מעולים וחלל אחסון מרווח ומותאם.

חדרי קירור למכירה אינם מוצר מדף ואינם נמכרים כיחידה ניידת, כי אם מתוכננים בקפידה על פי סוג הארגון והעסק וצרכיו. את תעשיית חדרי הקירור מובילים מהנדסי קירור וחשמלאים מוסמכים, אשר יחד יוצרים פתרונות קירור מותאמים אישית ומעולים, תוך שמירה על תנאי בטיחות בחלל ובסביבתו.

אחד האלמנטים המובילים והחשובים בתכנון של חדרי קירור הוא השליטה בטמפרטורה, כמו גם היכולת להגיע לטמפרטורות נמוכות ועוצמתיות מהמקובל. שליטה זו לעתים נדרשת לא רק בעת נוכחות בחלל/במפעל, וחדרי קירור מתקדמים כיום מאפשרים שליטה מרחוק, מנגנון זיהוי והתראה על תקלות ואפשרות תגובה מהירה לטמפרטורת החדר גם כאשר העובדים אינם שוהים במפעל/ במקום, מה שיימנע אירועים של קלקול וזריקת כמויות גדולות של מזון.

נושא הבטיחות חשוב במיוחד ומנגנוני בקרה ובטיחות חייבים להיות מותקנים בכל חדר שכזה. חשוב לדעת כי כיום התקן דורש אפשרות פתיחה מבפנים של דלת חדר הקירור במטרה למנוע תאונות ואסונות, כמו גם שילוב של לחצן מצוקה וחיבורו לאמצעי תקשורת חיצוני (אפליקציה, מוקד חירום וכדומה).

המחפשים אחר חדרי קירור למכירה צריכים לבצע הכנה מקדימה ולדעת לתאר הן את גודל החלל המוקצה לחדר הקירור ומאפייניו והן את צרכי הארגון בצורה מדוקדקת. יועץ קירור מקצועי ידע לעשות שימוש באלה על מנת לתכנן ולהקים את חדר הקירור המושלם, בהתאמה אישית ותוך מתן שירות ואחריות.