מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

מערכות מיזוג אוויר מתקדמות

מערכות מיזוג אוויר מתקדמות מאפשרות קירור או חימום של חלל הבית כולו, לרבות מעברים, כמו גם שליטה נפרדת בטמפרטורה של כל חלל על פי צורך.

במדינת ישראל החמה פתרונות מיזוג אוויר הפכו לסטנדרט הן בדירות ומבנים חדשים והן בדירות ישנות, כאשר הטכנולוגיות המתקדמות והזמינות הפכו
את מוצרי המיזוג לנגישים במחירים שווים לכל נפש.

בעוד שבעבר נהוג היה להתקין מזגן חלון בחלל המרכזי של הבית או להסתפק במזגן מפוצל המקרר שני חללים גם יחד, כיום מערכות מיזוג אוויר מתקדמות מאפשרות קירור או חימום של חלל הבית כולו, לרבות מעברים, כמו גם שליטה נפרדת בטמפרטורה של כל חלל על פי צורך.

המזגן העילי הוא אחד המזגנים המובילים בטכנולוגיית מערכות מיזוג אוויר מתקדמות, כאשר התקנת יחידת המזגן הפנימי מביאה בחשבון את תנאי הפיזיקה, והמזגן מותקן כשני מטרים לכל הפחות מעל הרצפה. הגובה בו הוא מצוי לצד טכנולוגיית פיזור אוויר יוצרת חללים הזוכים לקירור אחיד בפיזור שווה ושמירה על טמפרטורת חלל רצויה ללא קשר למיקום היושבים בו ביחס למזגן.

מזגן עילי ניתן לפצל הן באמצעות תריס ידני לחדר הגובל בחלל המרכזי והן באמצעות מערכת צינורות אוויר פנימית סמויה המותקנת  בתקרה מונמכת – במטרה לספק קירור אחיד ושוויוני לכל חללי הבית.

מזגן המיני מרכזי סוג נוסף ומוביל של מערכות מיזוג אוויר מתקדמות הוא המזגן המיני מרכזי, הכולל יחידת מיזוג מאסיבית הממוקמת מחוץ לחלל הבית (לרוב במסתור כביסה, גג או יחידה חיצונית אחרת), ומעבירה אוויר חם או קר דרך מערכת צינורות ומסננים מובנית בתוך התקרה. מערכת זאת תכלול יחידות לנגישות לצרכי תיקון במקרה הצורך, ויכולה גם לספק פיצול ושליטה נפרדת בטמפרטורה בכל חלל. מערכת מיזוג מיני מרכזית היא המערכת השקטה והאסתטית ביותר ומטבע הדברים גם היקרה יותר מבין מערכות מיזוג אוויר מתקדמות, הן במחיר רכישה והתקנת המערכת והן במחיר התחזוקה שלה.

פתרונות מיזוג אלה מתייחסים למתן מענה לצרכי הקירור והחימום הביתי, בדירות ובתי מגורים, כאשר הטכנולוגיה המתקדמת מייצרת פתרונות חסכוניים ומורכבים לחללים עסקיים, מסחריים, ארגוניים ותעשייתיים, בהתאם לגודל המרחב, פיצול החדרים והחללים המצויים בו, צרכי המיזוג והיקף השימוש הצפוי בו ולקיחה בחשבון של יעילות אנרגטית, פרמטר חשוב ומשפיע הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט הסביבתי.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן