מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

חדרי קירור לפרחים

חדרי קירור לפרחים יכולים להיות הרבה יותר מגוונים ממה שחשבתם. יש חדרים מודולריים, יש חדרים שקופים מזכוכית, יש חדרים ענקיים ויש קטנים ויש גם חדרים שהעיצוב שלהם ממש לא מזכיר חדרי קירור סטנדרטיים. חשוב לבחור בחברה איכותית שתבנה לכם את חדר הקירור המושלם אך חדר מושלם יתאים לצרכים שלכם באופן מושלם. איך מתאימים אותם בצורה נכונה?

כך תתאימו את חדר הקירור לצרכים האישיים שלכם

  • קודם כל צריך לזכור כי יש חדרי קירור שצריכים להגיע לטמפרטורה נמוכה יותר מאשר קירור פרחים ולכן אין צורך ביחידת קירור חזקה באותה המידה. עם זאת, חשוב לקנות יחידה קירור או יחידות קירור שיצליחו לקרר את החדר בצורה יעילה לאורך זמן, כאשר בחירת יחידה הקירור חייב להתבצע בצורה שקולה. יחידת הקירור חייבת להתאים לנפח החדר ועל כן עליכם לקבל ייעוץ מקצועי בעת רכישתה וזאת כדי לייעל את הבחירה עד למקסימום האפשרי.
  • חדר הקירור יכול להיות מודולרי ויכול גם להיות לא מודולרי. חדר קירור מודולרי הוא למעשה חדר עם מדפים כאשר אפשר להתקין בו גם מדפי קומפקטוס שיחסכו במקום אך אפשר גם להתקין מדפים מודולריים רגילים. אם אתם מאחסנים כמות פרחים רבה שיכולה להיכנס במדפים, ולא מדובר על זרים גבוהים מאוד או עציצים רחבים, חדר מודולרי יכול להתאים לכם. אם מקימים חדר שאמור להיות לראווה, עדיף לוותר על המדפים למען האסתטיקה.

איפה חדרי קירור לפרחים יהיו חשופים?

אם חדר הקירור מיועד להיות במקום שבו ציבור הלקוחות או העוברים והשבים יראו אותו, מוטב לבחור חומרים אחרים כמו למשל זכוכית מבודדת תרמית ולא אלומיניום או לוחות פלדה. היכן נדרשים חדרי קירור לפרחים מסוג זה? לעתים חדרי הקירור נמצאים במוסדות גדולים כמו למשל בבתי חולים, שהוא המקום המפורסם ביותר לשימוש זה, כי מי שמגיע לבית החולים בריא ככל הנראה מגיע לבקר אדם פצוע או חולה ולכם הוא ישמח לקנות לו פרחים כדי לשמח אותו. אם הפרחים לא יהיו בחדר שקוף מזכוכית הוא פשוט לא יידע שהם נמצאים שם. כמו כן בחדר מסוג זה יש לחשוב גם על הפן האסתטי.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן