חדרי קירור

חדרי קירור והקפאה הם צורך קיים בעיקר במטבחים המוסדיים ובמפעלים לייצור מזון מעובד או לאריזת מזון טרי, במטרה לייצר תנאי אחסון אופטימליים לשמירה הן על איכות המזון והן על תברואת הצרכנים.

בניה של חדרי קירור היא בניה ייעודית המחייבת מקצועיות רבה, מצריכה התאמה למבנה ולתשתית והתייחסות לייעודו של החדר הנבנה, לרבות כמות המזון המיועד להיות מאוחסן בו כמו גם סוג המזון וצרכיו.

חדרי קירור המתאימים לקירור ירקות ומשמשים לא אחת תעשיות חקלאיות, באגירת היבול משלב הקטיף ועד השינוע אל הסיטונאים ורשתות השיווק, אינם זהים לחדרי הקירור המתאימים לתעשיית הבשר ו/או הדגים, או לתעשיית משק הביצים. הטמפרטורה הנדרשת לכל פריט מזון היא שונה וחשוב לא פחות מכך תנאי הלחות, החמצן ופרמטרים נוספים המשפיעים על איכות ושימור המזון.

יחד עם זאת, מאחר ובניה של חדרי קירור היא פעולה מורכבת ומצריכה השקעה של משאבים, חשוב ליצור חדר קירור בעל האפשרות לשליטה בטמפרטורה ובמעבר הלחות, על מנת לאפשר גמישות בשימוש ושינוי בייעוד החלל המידה ואפשרות זו תידרש.

פרמטר נוסף עליו יש לתת את הדעת בבניה של חדרי קירור והקפאה הוא נושא הבטיחות. חדרי הקירור חייבים להיות סגורים הרמטית על מנת להבטיח את תפקודם ולשמר אותן, יחד עם זאת התקן הישראלי כיום מחייב יצירת מנגנון פתיחה של הדלת מבפנים, ואינו מאפשר נעילה חיצונית, וזאת על מנת למנוע הילכדות של עובדים בחדר הקירור.

הבידוד החיצוני של חדר הקירור הוא חלק בלתי נפרד מן התכנון והביצוע, שכן מדובר בחדר הנתון לתנאי לחות גבוהים וספיחה של לחות אל הקירות. הבידוד חייב להיות מותאם, איכותי ומוקפד, הן בקירות החיצוניים והן ברצפת החלל ובתקרה.

קיימים כיום חדרי קירור והקפאה בעלי מערכת פיקוד חיצונית המאפשרת שליטה גם מרחוק בטמפרטורה ובתנאי הלחות כמו גם זיהוי תקלות דוגמת עליית טמפרטורה או השארת דלת החדר פתוחה.

מאחר ומוסדות רבים מתחייבים לשמירת השבת גם בניית חדרי קירור מותאמת להלכות שמירת השבת והכשרות, באמצעות התקנת בורר המפסיק את פעולות החשמל היזומות דוגמת הדלקת אור, עם פתיחת החדר בשבת ובמועד.
חדרי קירור
על מנת לשפר את חוויית הלקוח מהשירות וכן להבטיח את נאמנותו לעסק, ישנם מספר הרגלים שאימצה לעצמה חברת מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ.

אין זה מפליא כי קיים קשר ישיר בין רמה גבוהה של מתן שירות ללקוח לבין הצורה שבה הלקוח רואה את העסק. אולם מובן כי לפני השירות, רצונם הראשון של הלקוחות הוא ברכישת מוצרים אשר ייעלו את עסקיהם ויתרמו להם מבחינה כלכלית בעתיד הרחוק. חדרי קירור נחשבים למוצר מבוקש בכל תחומי התעשייה, החל מחברות הייטק ועד למפעלי מזון. חשיבותם של חדרי הקירור לתפעולו השוטף של העסק היא כה חשובה, עד כי נראה שבלעדיהם העסק לא יצליח לתפקד בצורה ראויה
-הצטרפו להיות חלק מחברה מובילה
מילניום מיזוג אוויר
גבעת השלושה
072-3295964

חדרי קירור והקפאה

מוצרים שונים פותחו בשנים האחרונות, על בסיס הטכנולוגיה וכן בהסתמך על עבודתם של מהנדסים רבים, על מנת לוודא עמידות גבוהה יותר ללא קשר לטמפרטורה. עם זאת, ניכר כי האנושות לא הגיעה עדיין למצב שהיא יכולה לייצר לעצמה מוצרי מזון ללא תלות בטמפרטורות, ולכן חדרי הקירור נחשבים לאופציה מועדפת לשמירה על טריות ועל איכות מוצרי מזון רבים.

קיים לחץ לא קטן על בית העסק להעניק שירות יעיל ועקבי באמצעים שונים. לקוחות מצפים לשימוש נוח במוצר, הן מבחינת אופי הפעילות שלו והן מבחינת הצבתו. חברתנו מעניקה מענה לצרכים שונים של הלקוחות, ודואגת שיקבלו את איכות השירות הגבוהה ביותר. כמו כן, רואי לציין כי חברת מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ מעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה – כך שאין צורך לדאוג לגבי עניינים לוגיסטיים שונים (כמו למשל מקום הצבתו של חדר הקירור, התקנת המערכות ונושאים אחרים).

מדוע כה חשוב לחברתנו להשקיע באיכות המוצר

המשאבים מושקעים הן בהכשרות ייחודיות למוכרי החנות והן בדרכים שונות להתייעלות. מנהלי החברה מבינים כי ביקורות שליליות עשויות להוביל לנטישת לקוחות, ואילו ביקורות חיוביות ימשכו לקוחות חדשים לחנות. על כן, השקעה ניכרת באיכות המוצר, בייחוד במוצר כה מבוקש כמו חדרי קירור, תמנע בעיות פוטנציאליות עתידיות ותבטיח לחברה שקט תעשייתי. על מנת לוודא שהמוצרים אכן ברמה הגבוהה ביותר, אנשי החברה מצבעים ביקורות תכופות ומטמיעים מערכות חדשות בחדרי הקירור.

האם ניתן להיעזר בחנות גם לאחר רכישת המוצר, במתן הסברים לגבי אופן תפעולו וכן בתיקון של נזקים שונים?

מובן כי אופן השימוש במוצר מוסבר עוד במעמד הרכישה. עם זאת, קיימות דרכים נוספות לתקשר עם החנות, גם לאחר רכישת המוצר. בכך, חנותנו מתבלטת וייחודית בתחום השירות ללקוחות (וכן באמצעים שבהם ניתן ליצור קשר עם החברה, שכוללים אתר אינטרנט ומספר טלפון). כמו כן, החברה מספקת טכנאים לעת הצורך, ומנפיקה תעודות אחריות למקרה של תקלות שונות (כך שהלקוחות יכולים להרגיש ביטחון בכל עת שעושים שימוש במוצר).