מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

מזגנים תעשייתיים

מזגנים תעשייתיים הם מצרך חובה בכל בית עסק, מפעל או מוסד המכבד את עצמו במדינה

מזגנים תעשייתיים הם מצרך חובה בכל בית עסק, מפעל או מוסד המכבד את עצמו במדינה כמו ישראל- בה הקיץ חם והחורף קר ויש צורך בוויסות הטמפרטורות בהתאם. כיצד תדעו איזה מזגן מתאים ומדוע החשיבות הגבוהה שלו? הכול במדריך הבא.

מהי חשיבות הטמפרטורה במקום העבודה?

כאשר נסתכל מנקודת מבטם של העובדים, חשיבות שמירה על טמפרטורה יציבה ונוחה היא גבוהה במיוחד. פועלים במפעל או אפילו מלצרים במסעדה חייבים להרגיש נוח בסביבה בה הם עובדים ולא לסבול מתנאי קור או חום קיצוניים. הדרך לייצר סביבה נעימה ונוחה שכזו מבחינת טמפרטורה היא באמצעות המזגן התעשייתי. מזגן תעשייתי פועל כמזגן רגיל, אך בעוצמות ותפוקות גבוהות פי כמה. הוא נשחק הרבה פחות מהר והוא מצליח לעבוד זמן רב יותר ובעוצמות גבוהות יותר, שכן מטרתו לקרר או לחמם במשך זמן רב, חללים גדולים במיוחד. בכל עסק או מוסד המכבד את עצמו נצפה למצוא מזגן תעשייתי המייצב את הטמפרטורה ומאפשר לעובדים לעבוד בסביבה נעימה ונוחה.

 

חשיבות מזגנים תעשייתיים בחוויית הלקוח?

למזגן התעשייתי משמעות לא רק בעיני העובדים, אלא גם בעיני לקוחות או מבקרים במוסדות ועסקים. לקוח הנכנס לעסק ולא משנה באיזה עסק מדובר, בו תנאי מיזוג האוויר ירודים, חם או קר באופן קיצוני ולא נעים לשהות בו- התגובה האוטומטית של אותו לקוח תהיה לצאת מאותו המקום. על מנת לא להבריח לקוחות או מבקרים, כבעלי עסקים או מוסדות, עלינו לשמור על תנאי טמפרטורה נוחים וטובים וזאת באמצעות המזגן התעשייתי.

 

סוגים שונים של מזגנים תעשייתיים

לאחר הבנת חשיבות המזגן התעשייתי, יש צורך לגשת ולרכוש כזה במידה ואין. כיצד נדע איזה לרכוש? ישנם סוגים רבים ומגוונים של מערכות מיזוג תעשייתיות כיום בשוק והבחירה היא לא פשוטה. לכן, יש צורך למפות את צרכיכם המדויקים- עוצמת המיזוג הנדרשת, שעות פעילות נדרשות, גודל החלל וכדומה ולפיהם, לחפש את מערכת המיזוג התעשייתית הטובה ביותר העונה על כל ציפיותיכם. בשלב זה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מומחה מתחום מערכות המיזוג שיכווין לעבר הדגם האידיאלי.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן