מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

חדרי קירור ללולים

קירור מתאים להפחתת מחלות ותמותה בלולים

אנשים רבים מכירים את חדרי הקירור בעיקר מהצבע, שם יש חדרי קירור ענקיים שמאופסנים בהם כל הרטבים, הפירות, הירקות ובעיקר השוקו שכל חייל מייחל לשתות אותו בימים הקבועים בשבוע בו הוא מוגש בבוקר או בערב. חדרי קירור הם חדרים חשובים מאוד בעולם העסקי והתעשייתי וקשה לראות כיצד במדינה חמה כמו ישראל יש תוצרת מסוימת שלא תיהרס בין אם מדובר בתוצרת חקלאית או במאכלים שונים. לא רק תוצרת חקלאית ומוצרי מזון צריכים להיות בקירור אלא תרופות, משקאות ומוצרי חשמל מסוימים וגם בעלי חיים כמו תרנגולות. אמנם לא מדובר בחדרי קירור כמו שאתם מכירים, שמגיעים עד לטמפרטורה של עשר או ארבע מעלות, אלא על קירור נעים יותר כדי לספק להם מחייה איכותית.

בשביל מה צריך חדרי קירור ללולים?

 

  • כמו כל בעל חיים, גם התרנגולות צריכות אווירה נעימה. בעיקר בלולים בהם יש צפיפות רבה שיכולה לפגוע בעופות יש צורך ביצירת טמפרטורה מתאימה. טמפרטורה גבוהה מידי יכולה לפגוע בתרנגולות, לספק להם מחייה קשה מאוד וכך גם לפגוע בתוצרת שלהן בסופו של דבר. לא רק שהתרנגולות יכולות להיפגע והתפוקה של הביצים שלהם יכולה לרדת הביצים עצמן, גם אלו שכבר יוצאות, יכולות להיפגע. אמנם לא בכל טמפרטורה העניין הזה נהיה מסוכן אך בישראל בקיץ הטמפרטורה יכולה להגיע עד לארבעים מעלות ובמצב כזה יש סיכוי למחלות או אף לתמותה ללא קירור מתאים.
  • הקירור צריך להתבצע בעזרת מערכת מיוחדת וחדר קירור מתאים ללול. לא מדובר על חדר קירור עם מדפים שדומה לחדרי קירור ירקות או לתרופות אך זוהי הגדולה של חדרי קירור, אפשר לשנות בהם את הטמפרטורה למה שנדרש ולקבל בקרה מוחלטת על מה שקורה. בעיקר בחדרי קירור לתרנגולות אך בכל חדר קירור באופן כללי חשוב לשמור על ההיגיינה ועל תברואה וניקיון נכונים לטובת התרנגולות ולטובתנו, כיוון שהביצים שלהן בסופו של דבר מתגלגלות עד לצרכן.

מאיפה משיגים חדר קירור ללולים?

חדר קירור ללולים אפשר להשיג דרך אחת החברות בארץ שמשווקת חדרי קירור ומספקת שירותי מיזוג וקירור שונים. יש מספר חברות כאלו וחשוב לבדוק את רמת האמינות שלהם, איכות המוצרים שלהם והמחיר שלהן לפי קריאה מעמיקה באינטרנט או התקשרות עמם. חשוב לוודא שההתקנה של החדר מתבצעת במקצועיות ויש לחדר את כל התכונות שאנחנו צריכים.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן