מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

השכרת חדרי קירור

לשמור על הטמפרטורה הנכונה בקיץ של ישראל

לשמור על הטמפרטורה הנכונה בקיץ של ישראל

המדינה שלנו היא אחת המדינות החמות ביותר שיש ואמנם אנחנו בתור אזרחים יכולים ליהנות מהקיץ בגלל ריבוי האטרקציות, המסיבות וכמובן חופי הים שנגישים לכל אחד מהתושבים אך עסקים רבים לא יודעים מה לעשות עם החום שמאיים להרוס להם את הסחורה. הרבה עסקים בתעשיות רבות זקוקים לחדרי קירור איכותיים כדי לשמור על התוצרת שלהם החל מחקלאיים שישמרו על הפירות והירקות, מוצרי מזון לתעשיית המזון בעיקר במפעלים קטנים או ליבואן זעיר או משווק חדש, בתי מרקחת ועוד רבים אחרים. חדרי הקירור הם חדרים נחוצים ביותר אך חשוב לשים לב לכמה פרטים כדי שלא יהיו תקלות שעלולות לעלות לנו באיבוד מוצרים רבים.

השכרת חדרי קירור בצורה נכונה

  • לפי שמשכירים חדרי קירור חשוב לזכור שעל חדר הקירור צריך להיות במיקום טוב. במידה ואנחנו צריכים חדרי קירור נגישים ביותר עלינו לזכור שזמן הנסיעה לשם בכל פריקה או אחסנה נוספת של ציוד יכולה להיות מייגעת ולכן מומלץ לחפש חדרי קירור בקרב המפעל או באזור שיהיה קל להגיע אליו. חדר הקירור צריך להיות זמין ונגיש כל הזמן וזה עוד קריטריון שחשוב לבדוק. חדר הקירור צריך להיות נגיש בשעות נוחות לפי פעילות הלקוח ומומלץ לבדוק מראש מה לגבי שעות גמישות, מקרי חירום בהם יש צורך מיידי בלי התראה מוקדמת בחלק מהמוצרים ועוד.
  • חשוב לבחור בחברה שמספקת חדרי קירור לפי היקף חדרי הקירור שלה. יכול להיות שבתור התחלה נצטרך חדר אחד בלבד אך מה יקרה אם בהמשך כבר נצטרך חמישה? להעביר את הסחורה שכבר מצאת בחדר אחד יכול להיות תהליך מסובך וכן רצוי לבחור חברה שתספק לנו את מה שאנחנו צריכים גם בטווח הארוך. בצורה כזו ההיכרות עם החברה תיצור אמינות בין שני הצדדים ולנו יהיה יותר קל, נוח ורגוע לפעול.

חדרים נקיים ומוגנים

חדר הקירור צריך להיות נקי ומסודר. חדרי קירור מוזנחים יכולים להיות צרה צרורה ולמרות שאף אחד לא נכנס לחדר, כיוון שהוא חייב להיות בטוח ומוגן 24 שעות ביממה, אזור החדרים חייבים להיות נקי וגם החדר עצמו. התנאים מסביב חייבים להיות תנאים היגייניים בעיקר כשמדובר במוצרי מזון.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן