מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

תכנון מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות

זו אולי נראית כמו משימה פשוטה אך בפועל, תכנון מערכות מיזוג אוויר זהו תהליך מורכב למדי בין אם מדובר בתכנון מערכת לבית הפרטי ובין אם בהתאמה והקמת מערכות מיזוג תעשייתיות. בכל מקרה, יש לבחור בחברה מקצועית אשר זהו תחום התמחותה, כדי להשיג את מיטב התוצאות.

אם תהיתם מדוע ישנם הבדלים בין מערכות מיזוג אוויר, התשובה לכך פשוטה: ההבדלים בין המערכות נובעים כתוצאה מההבדלים בין מבנים שונים וצרכיהם. אף מבנה אינו דומה למשנהו ועבור כל מבנה יש לבחור את הפתרון היעיל, האפקטיבי והחסכוני ביותר. כתוצאה מכך עולה הצורך בתכנון מיזוג אוויר, פעולה מקדימה להתקנת המערכת הדורשת התייחסות מקצועית למשתנים שונים ומגוונים.

בחירת סוג המזגן

ניסיוננו הרב בתחום מאפשר לנו להבין איזו מערכת מיזוג אוויר תעשייתיות אתם צריכים כדי לקבל את פתרון הקירור האופטימלי. הצרכים והעדפות שלכם נמצאים במקום הראשון ולאחר אפיון מעמיק אנו נבחר במערכת בעלת הכוח האופטימלית לקירור החלל על פי השטח שלו. כדי להבטיח מידת התאמה מושלמת אנו נבצע בדיקה של המבנה, נחשוב על מערכות הקירור המתאימות ונשתף אתכם בהמלצות שלנו כדי שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

הקמת המערכת

לאחר שנבחרה המערכת המתאימה והוגשה הצעת מחיר שאושרה, זה השלב לעבור הלאה להקמת המערכת. הקמת המערכת כוללת התקנת תשתיות ובנוסף מתקני קירור בהתאם לתכנון המיזוג שבוצע. כמובן שבשלב זה יש גם צורך במקצועיות ובניסיון, שכן יש לוודא שהתקנת התשתיות מתנהלת בחוכמה על מנת שמערכת הקירור תפעל כהלכה, שיהיה לה מספיק מקום ושתהיה רחוקה מפסולת ועפר.

שירות לאחר התקנה

השירות האיכותי של מילניום קירור ומיזוג אוויר בע"מ אינו מסתכם רק בתכנון מיזוג אוויר או בהתאמה והקמת מערכות מיזוג תעשייתיות, אנו מעמידים לרשותכם מעטפת של שירותים לאחר ההתקנה לרבות שירותי תיקונים ותחזוקה הניתנים ע"י צוות טכנאים מומחים ומוסמכים לפעולות הללו.

כאשר אתם בוחרים במילניום אתם נהנים מכמה יתרונות מובהקים: ממערכות מיזוג איכותיות, מהתאמה מושלמת לצרכים אישיים ומשירותי תחזוקה מקצועיים לאורך השנים. לפרטים נוספים אודות תכנון מערכות מיזוג אוויר צרו עמנו קשר לתיאום פגישה!

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן