מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ - לוגו
שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מספר מקשר הסבר

פתרונות הקירור המושלמים לעסק שלך

חברת מילניום קירור ומיזוג אוויר בע"מ מעמידה לרשותכם שפע של פתרונות קירור

חברת מילניום קירור ומיזוג אוויר בע"מ מעמידה לרשותכם שפע של פתרונות קירור, מיזוג ואוורור מתקדמים, לרבות המקררים והמעדניות של חברת אייסברג, המובילה בתחום המקררים התעשייתיים.

אם חשבתם לאחרונה כיצד תוכלו לשמור על טריות המוצרים לאורך זמן, יש לנו את הפתרון עבורכם: מערכות הקירור שלנו לצד מקררים תעשייתיים של אייסברג.אייסברג היא חברת בת של מילניום קירור ומיזוג בע"מ וכבר מעל 20 שנים שהיא מספקת מגוון רחב של מקררים תעשייתיים לכל צורך ומטרה בשפע של דגמים ועיצובים. אייסברג היא נציגה בלעדית בישראל של החברה הבינלאומית .VIK HITLINE כל המקררים שלה מגיעים ממפעל איטלקי ומיוצרים באוקראינה ויחד עם מילניום, מתמחה בתכנון והקמה של פרויקטים גדולים בקרב רשתות המזון המובילות במשק הישראלי.

לצפייה בגלריית העבודות שלנו

פרויקט מעיין 2000 מעלה אדומים

אחד הפרויקטים בו שתי ענקיות הקירור שילבו כוחות ומוצרים הוא בסופרמרקט מעיין 2000 שבמעלה אדומים. השילוב המושלם בין חדרי הקירור המתקדמים ומערכות המיזוג התעשייתי של מילניום לצד המקררים התעשייתיים של אייסברג יצר את התשתית המושלמת לשמירה על טריות וחיי מוצר ארוכים יותר על המדפים. בנוסף פתרונות הקירור המתקדמים הם שמאפשרים יעילות מקסימלית וחיסכון מרבי לשביעות רצונם של המשתמשים.

ירקניה – מוצר דגל חדש וייחודי

אחד מפתרונות הקירור שמציעה אייסברג מבית מילניום הוא הירקנייה. מדובר במקרר פירות וירקות שעוד לא נראה כמותו ברשתות מזון וסופרים והוא קיים רק בפרויקטים נבחרים בהן שותפה מילניום. הירקנייה הוא מקרר המיועד לירקות ופירות הכולל יחידת קירור חיצונית. הוא מתאים לשימוש בסופרמרקטים ויתרונו הוא בכך ששומר על חיי מדף ארוכים ועל טריות מקסימלית של המוצרים. הירקנייה מגיעה בכמה דגמים ומשלבת מגוון פונקציות כגון וילון לילה, בקר דיגיטלי, הפשרה חשמלית, תאורה ועוד. בנוסף היא מגיע בצבעים לבחירה כך שניתן להתאימה לכל פרויקט, עיצוב, סגנון, צורך והעדפה.

אנו במילניום קירור ומיזוג אוויר בע"מ מספקים ללקוחות שלנו מעטפת שלמה של שירותים מא' עד ת' ומעמידים לרשותכם פתרונות קירור איכותיים מהשורה הראשונה. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם פגישה, להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ולהפוך ליחידי סגולה בתחום שיווק ומכירה של מוצרי מזון, אחסונם וקירורם.

ארכיון

תגיות

חיפוש
חיפוש

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9374918
דילוג לתוכן